Wednesday 30 April 2014

Wahai hati ku,,,,

Di kala ini sukar umtuk ku lelap kn mata,,,entah mengapa tiba tiba hati ini merasa pilu ,sedih, rasa terpendam yg membeku di dalam hati ini,,,aku sedih,,tapi tiada siapa yang perduli,,wahai kekasih ku,,,semakin hari semakin dirimu menjauh kan diri dari ku,,mengapa???,,apakah salah ku ,,,adakah kau tahu aku sedang merindui diri mu,,,?,,ya,,,aku terlalu rindu,,,,rindu pada kenangan2 kita,,,apakah salah ku mencintai hak orang lain?,,sampai bila kah aku harus menanti dan terus menanti,,,beribu persoalan bermain di fikiran ku,,,masih adakah perasaan sayang mu padaku?,,,masih kah ada rasa cinta mu pada ku,,,atau adakah hanya aku saja yg menyayangi dan mencintai mu,,,sedangkan dirimu tidak?,,,,siang dan malam fikiran ku hanya untuk mu,,,yang memisahkan kita hanya tidur ku,,,bila aku sedar fikiran ku mula teringat kan mu,,hari ini hati ku terguris,,,bile mengenang kan kau dan dia,,wahai hati bersabar la,,,mungkin ini dugaan dari allah,,,atau mgkin antara aku dan dia hanya sampai di sini saja,,tapi aku tak boleh menerima kenyataan bahawa aku akan di tinggal kan,,aku sering saja mengalah apa pun,,mungkin itu da sifat ku,, hati ku,,menangis tanpa henti,,,puas sudah memujuk hati,,wahai hati ku,,,ini lah di nama kan sebuah pengobanan,,pengorbanan yang tiada kesudahan nya,,aku juga seorang insan yang ingin rasa bahagia seperti orang lain,,aku juga ingin di sayangi dan ingin di cintai,,,aku juga ingin hidup sempurna,,,,sebelum ajal ku tiba,,aku ingin merasa hidup yang bahagia,,,

No comments:

Post a Comment