Saturday 3 May 2014

Tercipta Janji,,

Tercipta sebuah janji,tersemat rindu di hati,,
kau mudah nya berpaling,kepada insan lain,,
kasih yang telah ku beri,sayang nya sudah kau curi,
janji yang lama sebati,,di dalam diri ku ini,,

Bukan nya mudah untuk diri ku,,
jatuh ke jurang bercinta lagi,,
namun hatiku telah kau curi,jangan kau pulang kan kembali,,
kau kata aku perwarna hidup mu,,
semenjak engkau mengenaliku,,

kau kata aku memahami mu,,
semenjak kehadiran ku,,

bukan nya aku tak percaya,,,
namun ku masih lagi mencuba,,,
untuk selalu nya ada,cemi membuat kau bahagia,,,
indah nya yang ku rasa,,
hadir mu membawa makna,,

kini telah tercipta janji,,ku akan selalu di sisi,,
selagi aku berdaya,,,,
jajnji kan cuba ku kota kan,,
aku akan tetap di sisi,,
setia menemani,,,,,,

No comments:

Post a Comment